keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

11.

Jokunen aika sitten saatiin Vivviltä 11-haaste, ja nyt tuli sitten aika tätä täytellä... :) Ei muuten ollu ihan helpoin homma yrittää keksiä jotain, mikä ei olis ihan NIIIIN itsestäänselvää.. :)




Tässä ohjeet 11-haasteeseen:


Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.





11 asiaa meistä:


K: Pidän tosi paljon tatuoinnesta ja lävistyksistä.

Y: Olen paljastanut tämän jossain jo aiemmin, mutta olen järkyttävä aikataulu-friikki. Mulla on kalenteri aina täynnä merkintöjä ja siitä syystä aina mukana. Itkupotkuraivarit on hyvin lähellä, jos se on edes hetkellisesti hukkateillä :D

K: Olen ollut kotiäitinä viimeiset 3 vuotta, ja nyt vähän jänskättää alottaa työ- ja hoitoarki. :)
Y: Siitä huolimatta olen aina viisi minuuttia myöhässä kaikkialta, paitsi töistä. 


K: Olen alkanu tykkäämään liikunnasta, jota olen tähän asti kammonnu yli kaiken. Enpä olis ikinä arvannut tätä kirjottavani yhtään mihinkään.... :D
Y: Olen liian tunnollinen. Poden järkyttävän huonoa omatuntoa aina, jos joudun olla pois töistä, yritän pinnistellä aina viimeiseen asti vaikka olo olisi mikä. TYPERÄÄ, älkää ottako mallia.


K: Spotify pyörii lähes tauotta taustalla, ihan sama mitä teen.
Y: Tykkään herätä aikaisin, mutta inhoan laittaa aikaisin nukkumaan. Kukun aina tarpeettomasti järkyttävän myöhään.


K: Olen yrittäny muuttaa omaa ajattelutapaa siihen, etten niin miettis mitä muut ajattelee kaikesta mitä tehen, ja tehä enempi asioita niin, miten itte koen parhaaksi. 
Y: Olen parantumaton karkkihiiri. Voisin elää kevyesti ilman kaikkia muita herkkuja, mutta karkkihimon edessä olen täysin voimaton.


K: Tykkään ihan hirveästi kelkkailusta, mutta en ikinä pääse sitä harrastaan. Ja nyt kärsinki luultavasti koko kevättalven julmetusta kelkkakuumeesta.
Y: Olen järkyttävä sähläri. Yritän hoitaa hommat aina viimeisen päälle, mutta yleensä joku menee vikaan enemmän tai vähemmän. Lähipiirini on ottanut elämäntehtäväkseen kuittailla minulle tästä, ja erinäisistä matkan varrella sattuneista kommelluksista... Jopa anoppini kysyy nykyään joka kerta kotiin lähtiessäni, että ovatko kaikki tavarat varmasti mukana. :D


K: Haluaisin kovasti matkustella ympäri maailmaa, ja ykköstoivekohteena on ollu jo kauan New York.
Y: Olen oppinut Villen myötä rakastamaan kalastusta, haha. Uskokaa tai älkää, uskomattoman jännää! Enkä tiedä mitään parempaa, kuin torkkuminen kesäyössä hiljaa lipuvan veneen kyydissä. :)


K: A lot like Love -elokuva on ihan huippu. ♥
Y: En ole käynyt koskaan ulkomailla Ruotsia, Norjaa ja Viroa lukuunottamatta.


K: Olen karpannu elokuusta 2012 lähtien, ja on yhden käden sormilla laskettavissa ne päivät, ko on haluttanu makaroonia, riisiä tai pottuja. En kaipaa niitä ennää yhtään.
Y: Rakastan sisustamista ja kodin laittamista, mutta kyllästyn esimerkiksi Hemtexillä kiertelyyn noin viidessä minuutissa.


K: Olen tällä hetkelä ihan koukussa The Big bang theoryyn.. :D Sheldon on niin paras. 
Y: Minulla ei ole minkäänlaisia kädentaitoja. For real, en osaa ommella edes nappia. 


K: Rakastan nukkumista, ja silti menen aivan liian myöhään aina sänkyyn... 
Y: Olen maailman onnettomin matematiikassa. Olen aina ollut, en vain osaa. Minulta puuttuu kaikenlainen looginen päättelykyky, koski se sitten geometriaa tai plussalaskuja. Olen luuseri.






Vastaukseni haastajan kysymyksiin:


1. Yksin vai porukassa?
K: Porukassa.
Y: Riippuu asiasta, viihdyn hyvin yksinkin, mutta toki mielummin porukassa :)

2. Ideaali lauantai-ilta?

K: Kaveriporukalla istua iltaa, tai vaihtoehtosesti sauna ja elokuva ihan rauhassa. 
Y: Mökkeilyilta rakkaimpien kanssa, joka sisältää rantasaunaa, hyvää ruokaa, punaviiniä, musiikkia, aurinkoa ja paljon naurua.


3. Mihin maahan haluaisit seuraavaksi matkustaa?
K: Amerikka. Islannissaki haluaisin käyä.
Y: Italiaan.


4. Paras biisi tällä hetkellä?
K: Takida - Haven stay
Y: Ääöööääöööäääööö... Olen näissä niin huono, tykkään ainakin miljoonasta eniten! No, heitän tähän vaikka Ellie Goulding - Lights. 

5. Millaisen aamupalan syöt?

K: Lähes poikkeuksetta joka aamu pekonia ja munakokkelia. :P
Y: Kaurapuuroa mustikoilla, luonnonjugulla/rahkalla/raejuustolla ja hedelmillä. 

6. Mitä toivot tulevaisuudelta?

K: Että saisin vakituisen työpaikan. Ja että oppisiin arvostaan niitä pikkuhetkiä, mistä oli aiemmin puhe. :)
Y: Valmistumista, mielenkiintoista työtä, terveyttä, taloudellista vakiintuneisuutta ja meidän näköistä elämää. :)

7. Mistä kehonosastasi pidät eniten?

K: Silmät ehkä.
Y: Silmät myös, ja jalat.

8. Uskotko horoskooppeihin?

K: No en usko niihin ennustuksiin, mitä kirjotellaan joka päiväle, mutta kyllä ne horoskooppien luonnekuvaukset sun muut vastaavat tuntuu pitävän aika hyvin paikkaansa. Ainaki omala kohala. :)
Y: En.

9. Katsotko Salkkareita?

K: Sillon tällöin, en tosiaankaan ennää yhtään säännöllisesti.
Y: Tosi, tosi harvoin.

10. Millä tavoin hemmottelet itseäsi?

K: Hyvä ruoka, parempi mieli. Ja oma aika ilman poikia, on välilä aika luksusta. :)
Y: Samoilla mennään kuin Kookin, todellakin hyvällä ruualla! Ja karkeilla. ;)

11. Jatka lausetta: Elämässä tärkeintä on.....

K: ...tehä niitä asioita, jotka tekkee sinut onnelliseksi.
Y: elää itseään varten.






11 kysymystä haastetuille:

1. Seuraatko aktiivisesti jotain tv-sarjaa?

2. Milloin viimeksi nauroit oikein kunnolla?
3. Tumma vai vaalea?
4. Korkkarit vai tennarit?
5. Mikä on paras luonteenpiirteesi?
6. Lapsena minä olin......
7. Suora vai kihara?
8. Missä olet ylittänyt itsesi?
9. Lempivaate?
10. Mitä haluaisit vielä joskus harrastaa?
11. Viime aikojen paras hankinta?







Tämmöstä jännää tietoa (ja uskomattoman viehättäviä kuvia) siis meistä, kiitos vain Viiville haastamisesta! :) Me puolestaan haastetaan


Jenna
Kaisa

...ja lisäksi tämän saa tehdä ihan kaikki, jotka vielä eivät ole tulleet haastetuksi. :) Sikälimikäli teette, niin olis huippua jos viitsisitte vinkata meille siitä kommenttiboksin puolella, niin meki hoksittais lukea teidän jutut ja vastaukset. :)



Pusuja loppuviikkoon!



7 kommenttia:

  1. Puuro+mustikat+raejuusto+jugu+hedelmät=parasta aamupallaa evö!

    Olipa hauskaa luettavaa!

    VastaaPoista
  2. Sheldon kyllä on paras minunki mielestä!

    VastaaPoista
  3. Tiina, I so agree with you! Aivan parasta! Ootan, että saan kesän tullen tuohon settiin vielä tuoreita mansikoita lisäksi <3 -Yy

    VastaaPoista
  4. Tämmöstäkö täälä juonithaan! :D Pittää yrittää viikonloppuna laittaa etheenpäin. Kiitos tytöt! :)

    VastaaPoista
  5. Hih, tämmöstäpä juuri! ;) Ei kiirettä, meiläki tämä roikku luonnoksissa hyvän tovin... Mutta superia jos ehit jossaki vaiheessa täytellä! :) -Yy

    VastaaPoista
  6. Ahahahahahahaaa, tuo karvalakki-kuva on kyllä mahottoman komea. :D :D :D -Koo

    VastaaPoista
  7. Hahaha eikö olekki!! :----D Edustavuuesta täys kymppi! -Yy

    VastaaPoista