perjantai 15. maaliskuuta 2013

Suddenly Everything has changed.

Noniiiiin ihmiset. Nyt on tämä mamma sitte töissä. Ja kovasti on yritettyä soppeutua uuteen rytmiin... :)
Ja hyvin se on näyttäny onnistuvanki. Ainaki tänhäänki pojat heräs jo 7 aikoihin, vaikka oli vapaa päivä. Ryhmispäivinä herrat kyllä ei ole jaksanu herätä ko vasta ennen 8, ja silloinki suurin piirtein täytyy kantaa sängystä, että johonki kerkeää... :D Noh, ei sillä. Ei kyllä itteläkään niin väsyttäny, ko on tullu opeteltua tuo nukkumaanmenoki, että olen jo ennen puolta yötä ollu sängyssä... :) hyvä minä! :D



Pojat on kyllä tosi hyvin alkanu ryhmishommiin. Tällä viikola Juuso vähän angstaili aamusin ko ois pitäny jäähä, mutta heti se oli kuitenki rauhottunu, ko olin kaasuttanu tieheni. :) Arttu ei ole kyllä ollu moksiskaan, on vain aina huitassu heipat ja painanu leikkeihin. Ja poishan sieltä ei kumpikaan koskaan halua lähteä... "Jos mie vielä yhen kerran lasken tästä...." :)



Ittekki olen kyllä viihtyny tosi hyvin töissä. Tekemistä riittää koko ajan, eikä sillä että minun maailma kaatuis, jos koko ajan ei painatakhaan menheen. ;) Kassan käyttöki on alkanu sujuun jo melkein kiitettävästi, jippii! :)
Toivoma, että jatkuiski samanlaisena!



Päätin tilata ittele nyt sitte heti kunnon työkengät, ko koko päivän täytyy jalkojen päälä seistä. Tai ainaki  piti saaha paremmat ko nuo feikkicrocsit, jotka ei ole ollu ihan parhaat minun jaloile, ja seläle... Joten otinki nyt heti ensimmäisen oikean vapaapäivän hommaksi selata Brandoksen kenkävalikoimat (sielä ko oli -20% yli 50e tilauksista...) ja sieltä saavat mulle tämmöset nyt lähettää.... :) 
Toivottavasti ei olis ihan turhakkeet.

http://www.brandos.fi/alpro/p250-esd-sandal-normal-50034001-blk/a38140

 Nyt mie alan kattoon ja tarkistaan minun Ikea keittiö-suunnitelmat, jos me vaikka hyvälä tuurila päästäis huomena kotiuttaan uuet kaapit... :) 
Mukavaa viikonloppua! :)



Koo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti